FuckU ♥

Vilken dag. Egentligen är den perfekt. Det är sol, jag har träffat bra människor, fått lite färg på kroppen.
Har precis blivit 7000 kronor fattigare. På räkningar. Däribland en faktura på låsbyte. Man påminns ständigt om hur fel man kan ha om en människa. Låsbyte kostade mig 2500. Känns som man aldrig slutar förlora sina pengar, även hur borta ur bilden denna person är. Tänk att man kan fortsätta leva såhär trots frånvaron. Tänk att man kan fortsätta förstöra någons liv trots sin frånvaro. Ska jag aldrig få glömma dig? Lägga dig i en jävla låda och slå sönder hela dig så jag bara kan radera dig ur mitt minne? Ditt jävla svin.
Jag orkar inte mer, jag är trött. Trött på mig själv att jag skrev mitt nummer på det där jävla kvittot och gav det till dig. Det ögonblicket förstörde mitt liv och kommer göra det en bra tid framåt.
FML.

Btw, till en annan sak.

En läsare skrev och frågade vilken storlek som borde passa henne i America-shortsen från Melba.
Sanna, jag tog en medium och har samma storlek som dig. Tror att det kommer bli bra, man får a killer-butt! :)
En random

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas det blir bättre maxine! :(

2012-05-03 @ 09:10:31
Postat av: Din j

Du får tillbaka mig så fort du ber om det! Allt har en förklaring!

2012-05-15 @ 06:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0