Fight me ♥

Tycker min blogg är lite Medieoker faktiskt. Inom en månad hoppas jag att ni ska se ändring, skriva om annat än mina lunchraster på jobbet och vad jag gör just nu.
Jag hoppas på att snart kunna köpa mig en system kamera och då ha lite villiga kamera modeller. Om någon är intresserad av lite amatör-photoshoot är det bara att slänga en kommentar.

Kommer ju även snart att köpa mig min symaskin, behöver hitta en riktigt bra först. Någon som har tips på märke osv?

Så lovar er en kanske mer inspirationsrik och underhållande blogg så snart jag bara får verktygen :)
Och hoppas att jag håller mitt löfte!
Skulle ni tycka att det var kul med mer sådant? Massa trevliga estetiska bilder plus drafts och sneekpeeks på kläder jag kommer sy?
Jag tycker det låter hejdundrande trevligt, såklart.


Kommentarer
Postat av: Lina

När jag är hel kan jag ställa upp ;p och husqvarna har bra och lättförståliga maskiner :D

2012-01-14 @ 22:31:01
URL: http://linajohansoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0