Honey and the moon ♥

Sitter just nu i skolan, har samhällskunskap. Ska ha idrott till 20 i 5, happyface!......
Nej inte riktigt men.. Har haft rejält med bloggtorka, fick det till och med sagt till mig att jag inte bloggat på ett antal dagar.. Ja min blogg är väl älskad antar jag.
Blogga är inte riktigt min grej just nu, jag har liksom inte tid att sitta och lägga upp bilder från helgens bravader hela tiden, jag fattar inte var alla andra hittar denna tid?

nej jag är en jävla surkärring nu för tiden...

säger precis vad jag tycker och tänker och bryr mig inte ett jävla piss vad andra sägeer! GOODIE-

 

Nej vilken hemsk comeback jag gör. jag brukar vara en glad jävel´ju.

Men måste informera att det är på bloggen all min aggression kommer ut! haha

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0