Kenny Starfighter For Life ♥

Han är grymt bra :)
Men till saken.. Dagen har varit ytterst intressant. Saker har hänt jag inte riktigt tänker gå in på här på bloggen. Lite för avslöjande.
Men har haft teater hela dagen och sedan blev det såklart en fika nere på Café pelikan med Tobias och Nicolina :)
Myspys, jag var så hungrig och svimfärdig för att jag munnen hade gått i ett hela tiden.. Var lite "flummig" och spillde ut massa dricka över hela bordet och då tyckte jag det var så fantastiskt roligt att jag skrattade som en liten fjolla!
Haha, men trevligt hade vi.
Bussresan med Tobbe var skön också. Han somnade mot fönstret och jag läste New Moon. fantastiskt ! :)

Ikväll nu gick jag och promenerade med Lina&Linda, själva tanken med promeneringen var psyksnack, men det blev mest skitsnack ^^ haha nej jag skojade bara, vi gick och pratade om skola, musik, Twilight, och massa mys.
Sedan skjutsade Lina hem mig, tack!
Så då satte jag mig och diskuterade olika saker med mamma och vi delade på ett glas rött ;) Det var jättegott och nu är jag alldeles trötter,
Pratade faktiskt med min pappa idag! Och för er som känner mig väl vet ni att jag inte har varken bra eller mycket kontakt med min pappa. Men vi pratade idag och samtalet var också för ovanlighetens skull, väldigt givande. Tyckte både han och jag. Så det var skönt på den fronten iallafall !

Nu ska jag sussa, ni ska få se min söta mössa och halsduk jag köpte imorgon :)

GODNATT!



Haha jag tycker den här bilden är grymt rolig!
det är också en "ful-puss-muns-bild" =)


Jaja GODNATT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0