Yesterday you told me about the blue, blue sky ♥

Idag ska jag, Mic, Simon och Erik fira mamma. Men på hennes jobb?!
Så jag ska cykla dit ungefär halv två tänkte jag mig. Då blir det kakor och kaffe =)

Sen ska jag in till Cornelia idag, och förhoppningsvis hakar Julia på också :)
Ska nog dra iväg ett mess till henne också tror jag.

Igår var jag hos Sara hela kvällen, gjorde inget speciellt. Men somnade där, inte med mening dock. Så började gå hem när jag vaknade nu på morgonen. Och då kom min räddare i nöden, Anton Anjou haha..
Så jag fick skjuts med honom hem, TACK :)

Här ska ni få den sötaste låten av alla, Love it<3







Kommentarer
Postat av: julia

raring<3 hoppas ni hade det mysigt ändå utan mig! synd att jag iunte kunde hänga på! kärlek<3

2009-10-28 @ 13:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0