Spindel, Spindel på väggen där.... ♥

SPINDELJAKT I MITT RUM!

  • Mamma, check
  • Solglasögon, check
  • Dammsugare, check
  • Hjärttofflor, check
  • Vante, check
Allt du behöver för att klara av att dammsuga upp en spindel :)


Här började mitt äventyr och jag har satt på dammsugaren och ska jumpa upp i sängen !




Sedan tog jag mod till mig och spurtade mot den lilla pricken där uppe i hörnet!



Blev lite skraj och backade ur och försökte få mamma att göra det som totalvägrade!
Hon peppade mig och tillslut hamnade lilla spindeln där den hör hemma, i min dammsugare! :)





OBS att på vissa ställen ser mitt hår greeen ut, men det var för jag var och "modella" lite idag och då var jag tvungen att ha grön spray i håret!



Welli Well! Ska natta kudden nu !



Kommentarer
Postat av: Martin

fin du är i håret :)

2009-10-19 @ 23:10:44
URL: http://alifeofhell.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0