Please Dont Talk About Me ♥

Tomelitomtomt här på bloggeeen tycker jag.
för att summera det hela så var jag igår med teaterklassen på Dramaten och tittade på "scener ur ett äktenskap" av Ingmar Bergman, suveränt var det. Men långt, långt.
Idag har jag äntligen lärt mig spela lite, fantastiskt kul. Och jag har dragit ihop en egen liten "låt" också :)
Snart bär det av till Jimmy och Amina för att bara chilldricka.. Ska bli kul!






Come up to meet you, tell you I'm sorry. You dont know how lovely you are.
I had to find you, tell you i need you, tell you I set you apart.

Nobody said it was easy,its such a shame for us to part.
Nobody said it was easy, No one ever said it would be this hard.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0