Ja då blev man beroende... ♥

... Av vad?
Farmville... Jävla spel, lovade mig själv att aldrig börja spela och så satt lina och tryckte vid datorn och ville göra en åt mig, så hon fick det. Så satt jag bara och kollade lite och då blev jag fast och nu odlar jag äggplantor och vete -.-
YAY!
Och imorgon måste jag kolla till ett par ärtor som är 61% klara, fan jag har ju andra saker som behöver göras!

Imorgon kommer Elin till Norrtälje och jag hoppas verkligen att vi ses! Det kommer bli sjukt kul isf!

men nu kom jag precis på, fyfan vad surt.. Jag har sovmorgon till halv elva imorgon, men kom på att jag ska till öronläkaren vid kvart över åtta.. Yes.. Fyfan vad sur jag blir nu

Nu orkar jag inte längre.

G'natt, hej




Kommentarer
Postat av: Martin

men fittigt drygt :o

godnatt!

2009-10-15 @ 23:16:19
URL: http://alifeofhell.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0