Håll korvarna rätt i mun! ♥

...Sa mamma till mig igår och jag höll på att dö av skratt. Även fast ni inte var med hör ni väl hur jävla twisted det låter?!
Jaja, har sovmorgon idag riktigt skönt ska gå till bussen om en timme så tänkte äta något nu och sedan sminka mig och så. Har spelat Farmville ända sen jag vaknade, ILLA!

Oh, äntligen härliga fredag, veckodagarna bara susar förbi! Tycker ni inte?
I helgen har jag faktiskt inga planer och det är faktiskt ganska skönt måste jag säga. Då kan jag göra vad jag vill utan att vara uppbokad hos någon, det är det värsta jag vet, verkligen..
Ska nog försöka masa mig upp ur sängen nu, men ni vet ju hur det är..

Om vi inte hörs innan dess, ha en bra helg!



Kommentarer
Postat av: Martin

haha vilket råd av din mor xD

2009-10-17 @ 15:03:39
URL: http://alifeofhell.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0