Paranormal Activity ♥

har precis sett färdigt filmen, helt själv.
Var inte någon större fara, men var nog för att jag inte hade något sällskap som skrämde upp mig och för att mamma kom in för det mesta och störde mig haha..

Imorgon blir det TEATER verkligen hela dagen, först lektion hela dagen bara teater. Sen raka vägen in till Sthlm för att titta på en teater som vi följt genom rep. från och till. Ska bli kul att se slutresultatet!


Jag ska springa och dusha nu. 22:22 någon tänker på mig :)





Kommentarer
Postat av: Elin

Att ni aldrig hör av er när ni ska in till stan sådär..

2009-11-24 @ 16:13:54
URL: http://elinnhelena.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-25 @ 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0