Im Gossip Giiirl ♥

Oh köpt nya exet av Hänt bild kan det bli bättre eller :)

Tänkte gosa ner mig i min säng med en latte och lite skvaller,


Bilden är lite failad, men den duger i krig (Y)

JOHAN, den lilla slynan har snott mitt och Lisas heffa, he is going down, down town!

Och A.R också, right Lisa?
Är alldeles för pussy för att våga skriva ut namnet (A)

Måste däremot innan jag mysar ner mig städa min säng, TREDJE VÄRLDSKRIGET DÄR!!



Allt rabalder är min säng, usch jag orkar inte...

Imorgon ska jag lämna in min mobil men jag tror det bara är batteriet det är något fel på, men ska fråga där på Expert i Norrtälje vad dom säger om saken, sen kanske fika med Lina eller Lisa, eller både & ?
Man får väl se.

Ska kila nu, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0