you will learn to hate me ♥

åh helt galet rolig kväll igår, tack alla sötnosar! Och Grattis till studenten finaste Hanna :)<3


Sitter här nu med min syrra Ronja. Hon har brutit näsan och går på morfin. Hon säger saker och glömmer sedan bort det. Kul som fan och hon ser rolig ut också :D
haha stackarn! I love you !
Vi ska käka rån och glass nu med smak av viol. hiho.
Jag har köpt bonaqua, den nya smaken, gott som faen.
Nu blir det sex&and the city maraton.

Och imorrn är det skola. Tisdag hos Timander. Onsdag student hos Lukas och shopping med mamma. Torsdag skolavslutning. Fredag sötaste bror Simons student, puss på dig älskade bror, i love you !

Nu vet ni hur min nästa vecka ser ut, kommer kanske inte blogga alls eftersom datorn is broken :/

haha och ska väl klippa Anton G någon gång också snarast när jag har tid, haha. Det kommer gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0