Counting all the assholes in the room ♥

Yes, äntligen får man blogga lite.
Nu ska jag berätta om mitt nuvarande liv.
Jag jobbar på posten, fett med lön ;)
Lina har sovit hos mig sedan i fredags, nice. Och idag igen antar jag.

Jag var på Zorbas idag och drack en kopp kaffe med Angelo då hans stol går sönder och jag bara ser ett par ben som sprattlar uppe i luften, fyfan vad kul det var.

På fredag, midsommar. Galet. Vad gör ni folket?
Det enda som är på mitt schema är fest, och de bestämda personerna som ska hålla ihop är, Petra Lina jag och Bonden.
Trevligt som bara den. Då kan vi hamna vart som helst men vi ska vara med varann :)

Men nu ska jag vara med Lina, and eat some turkey :)

Kommentarer
Postat av: croonis

jag skickade sms till dig om fredags, men du har tydligen bytt nummer..

2009-06-17 @ 21:35:59
URL: http://croonprinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0